אינדקס עסקים – ישראלי

קידום אתרים, סבלנות היא המפתח

אמנם כל הצעדים שתקראו בהמשך הם אמיתיים, ואם תעקוב אחר אותם נכון, תוכלו להגדיל את תנועת הבלוגים שלכם, זה לא יקרה בן לילה.

זה אולי אפילו לא יקרה בעוד 5 או 6 חודשים. כמה זמן ייקח תלוי במספר גורמים (שידונו בפוסט אחר); מה שחשוב זה להיות סבלנות כדי שלא תוותרו מוקדם מדי.
במקום לחכות בדאגה לראות את הפוסטים בבלוג שלך בעמוד הראשון של גוגל, אתה יכול להתרכז במעקב אחר ההתקדמות שלך (אחר מילות המפתח השונות שאליהן אתה מכוון) ולצפות בשיפור מחודש לחודש. ההתקדמות חשובה בהרבה מכל דבר אחר ובזמן ההמתנה תוכלו לבזבז את האנרגיה שלכם ביצירה ופרסום של תוכן באיכות גבוהה על בסיס קבוע.
סבלנות, פיקוח קבוע ותוכן איכותי הם המרכיבים העיקריים להצלחה במנועי חיפוש.

2 – בצע אופטימיזציה של הבלוג שלך לקידום אתרים

דלתות פנים או קידום אתרים הוא המפתח להצלחת הבלוג שלך. למה?
בתור התחלה, SEO תביא לך יותר תנועה מגוגל ומנועי חיפוש אחרים.
זה יביא לך המרות רבות יותר (בין אם זו הרשמה לדוא"ל או מכירת מוצר) מכיוון שתעבורת מנועי החיפוש ממירה המרה.
קידום אתרים יביא לך קישורים נוספים מכיוון שאנשים נוטים לקשר לדפים שנמצאים במיקומים הראשונים של גוגל
SEO יביא לך יותר מניות חברתיות מאותה סיבה כמו למעלה, כלומר אם אתה נמצא במיקומים הראשונים של גוגל אז זה אומר שהאתר שלך טוב אז אנשים יותר מוכנים לשתף אותו במדיה החברתית שלהם
עכשיו כשאתה משוכנע שקידום אתרים הוא חובה, כיצד אתה מייעל את הבלוג שלך לקידום אתרים?

ובכן, אין פתרון קסם אחד או טכניקה אתה יכול לעקוב אך בהבנת הבסיס של אתר SEO ידידותי ו עובר שלנו checklist SEO בהחלט אכניס אותך בכיוון הנכון.
אם אתה רוצה תנועה רבה יותר לאתר שלך או לבלוג שלך אז SEO צריכה להיות נקודת המוצא שלך.
זקוק לתעבורה נוספת? למד שלב אחר שלב כיצד הגדלתי את התנועה של אתר חדש ליותר מ- 500,000 ביקורים אורגניים בחודש .

שכפל את הצעדים שלי והגדיל את התעבורה
המהירה שלך !

3 – פרסום תוכן איכותי
לרוב האנשים אין כאן שום דבר חדש, אך למתחילים יש להבהיר כי פרסום תוכן ברשת אינו מספיק.
מה שאתה צריך זה תוכן איכותי שמנועי חיפוש יאהבו והמשתמשים ימצאו בו מעניינים כך שישתפו, יגיבו, ימשיכו לשלב הבא (בצעו רכישה, הירשמו לדוא"ל וכו ') ויחזרו לבלוג שלך לקבלת מידע נוסף .

מהו תוכן איכותי?
בעבר זה היה כמו 'שאלה של מיליון דולר' אך עם השנים מנועי החיפוש הפכו למתקדמים יותר וכעת הם מסוגלים לאתר תוכן באיכות גבוהה ולהבדיל דפים עם תוכן איכותי משאר הרשת. לסיכום, תוכן באיכות גבוהה הוא:
מקורי וייחודי – אותו תוכן בדיוק לא מתפרסם באף אתר אחר

תיאורים – זה נותן תצוגה מפורטת מלאה של המצב, המכסה את כל צידי הסיפור (כלומר הוא לא מוטה)
בעל מחבר – משתמשים יכולים לראות מי כתב את התוכן, הוא לא נכתב על ידי מנהל או לא ידוע.
ניתן לשיתוף – אנשים אוהבים את התוכן והם מראים זאת על ידי אינטראקציה עם התוכן (קריאה, תגובה, שיתוף).
אם אינך יכול לייצר תוכן באיכות גבוהה הסיכוי שלך להצליח ברשת הוא מינימלי, כך שתמצא דרך לשפר את איכות התוכן שלך (על ידי מיקור חוץ למשל) או להפסיק לבזבז את זמנך מכיוון שזה לא עומד לקרות.

4 – פרסם לעתים קרובות
ברגע שאתה מבין כיצד ליצור תוכן טוב, השלב הבא הוא להיות מסוגל לייצר (לפרסם) תוכן טוב על בסיס קבוע. כפי שציין אן סמדי בפוסט בבלוג , עקביות היא החלק הקשה ביותר אך עם זאת החשוב ביותר בהצלחת הבלוגים.

מדוע חשוב עקביות?
כשיש לך לוח זמנים לפרסום מוגדר היטב (למשל יום שני, רביעי, שישי) הדבר נותן תמריץ נוסף למשתמשים לבקר מחדש בדף שלך וגם למנועי חיפוש לחזור ולקבל את התוכן החדש וללמוד עוד על האתר שלך. .
אל תשכח שמנועי חיפוש רוצים לשמח את המשתמשים שלהם על ידי הצגת מידע עדכני ומדויק בתוצאות החיפוש שלהם, כך שכשתעדכן את האתר שלך באופן קבוע הם יבחרו את התוכן שלך אפילו יותר מהר.
צרו לוח זמנים לפרסום מציאותי שתוכלו לעקוב אחריו בטווח הארוך ולא בלוח זמנים אופטימי מדי ואינכם מצליחים לעקוב אחריו.
כדי להגדיל את הסיכויים שלך לעקוב אחר לוח הזמנים לבלוגים, הכינו פוסטים בבלוג למשך שבועיים מראש ואז התחילו לפרסם. זה ייתן לך מספיק זמן להכין פוסטים חדשים בבלוג.

5 – קדם את התוכן שלך בעולם החברתי
אל תפרסם רק תוכן אלא גם תקדם אותו. 'העבודה' שלך לא הסתיימה כשתלחץ על כפתור הפרסום. יצירה ופרסום של בלוגים היא החלק הראשון של משוואת הבלוגים, החלק השני הוא קידום התוכן שלך כך שהוא יקבל את תשומת הלב הראויה לו.

מה הכוונה בקידום התוכן שלך?
חלק מ'אחריות העבודה שלך ' כמנהל שיווק דיגיטלי או כבלוגר סולו הוא להתחבר לבלוגרים אחרים בנישה שלך והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דרך ערוצי המדיה החברתית השונים.
אם ביצעתם את המשימה הזו נכון אז כנראה שיהיו לכם לפחות כמה אלפי עוקבים בטוויטר, גוגל פלוס, פייסבוק וכו '.
אלה האנשים שהסבירות ביותר למצוא את התוכן שלך מעניין (בתנאי שהתחברת ל'אנשים הנכונים '), אז אתה צריך ליידע אותם שיש לך תוכן חדש באתר או בבלוג שלך על ידי כך ליידע אותם דרך העסק שלך ואישי חשבונות מדיה חברתית.

מה היתרון בקידום התוכן שלך מבחינה חברתית?
במילים פשוטות, ככל שאנשים רואים את הפוסט שלך כך גדלים הסיכויים לבקר באתר שלך, לשתף אותו ולקשר אליו. (ראה גם מדיה חברתית לעומת SEO )
לקידום התוכן שלך במדיה החברתית יש יתרונות רבים ישירים ועקיפים וזו הדרך הטובה ביותר להפיץ במהירות את הבשורה על התוכן החדש שלך.

6 – עשה מחקר מילות מפתח שלך
ביצוע מחקר מילות מפתח לפני יצירת תוכן הוא חובה מכמה סיבות.
בתור התחלה זה יעזור לך להבין טוב יותר את הגומחה שלך על ידי ללמוד אילו מילות מפתח וביטויים הם הפופולריים ביותר.
שנית, זה יעזור לך לקבל תשואה גבוהה יותר ממאמצי הבלוגים שלך מכיוון שלפוסט בבלוג שהוא תוצאה של מחקר מילות מפתח יש יותר סיכויים לקבל תנועה אורגנית וחברתית יותר.
מחקר מילות מפתח אינו חייב להיות תהליך כואב או רב זמן. אם אתה מתחיל, הנה כמה טיפים להקל על חייך:

1 – התחל עם כלי מילות המפתח של גוגל – www.google.com/sktool . כלי זה ייתן לך הערכה של כמה אנשים בחודש מחפשים בגוגל מילת מפתח מסוימת. אסביר בפוסט אחר כיצד להשתמש בכלי זה אך זו נקודת המוצא שלך.

2 – השתמש ב- BuzzSumo – Buzzsumo הוא כמו מנוע חיפוש אך התוצאות מבוססות על פופולריות מדיה חברתית. במילים אחרות, כשאתה מחפש מונח, buzzsumo יגיד לך אילו מאמרים שהמונח הזה ביצע טוב יותר במדיה החברתית.

3 – השתמש ב- Google – התחל להקליד בחיפוש בגוגל והתבונן היטב בהצעות שניתנו לך על ידי Google. שנה את האותיות תוך כדי הקלדה כדי לקבל הצעות נוספות. לאחר שתלחץ על החיפוש, גלול מטה לתחתית הדף וראה מהם "החיפושים הקשורים"

4 – צפו במה המתחרים שלכם עושים – עקבו מקרוב אחר האתר / ים המתחרים / ים ושימו לב איזה סוג של פוסטים הם מפרסמים. המטרות שלך אינן 'להעתיק' אותן אלא לקבל רעיונות היכן ניתן לרכז את מאמציך.
מחקר מילות מפתח הוא כלי חשוב לכל מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך והוא נקודת המוצא של SEO, שיווק PPC אך גם שיווק במדיה חברתית.

7- כותרות מלאכה שיכולות להביא לך דירוג ותנועה
זה קשור לנקודה הקודמת ומה שאתה צריך להבין בנוסף למחקר מילות מפתח הוא החשיבות של בחירת כותרות עמודים שגם מנועי חיפוש וגם אנשים יכולים להבין.
כותרת שהיא ידידותית במיוחד לאדם אינה בהכרח ידידותית למנועי חיפוש וכדי לחשיפה מקסימלית עליכם ללמוד כיצד לשמור על איזון בין השניים. כותרת העמוד חשובה מאוד גם לקידום אתרים ולכן עליכם לוודא שהכותרת כוללת את מילות המפתח שלכם, אחרת מנועי החיפוש יתקשו להבין על מה העמוד שלכם.
כותרות פוסטים טובות לא רק יגדילו את התנועה האורגנית שלכם, אלא גם את שיעור הפתיחה בדוא"ל (אם תשלחו עלון) ושיתוף המדיה החברתית.

8- עשה כמה הודעות אורח
פרסום אורחים נחשב בעיני רבים כדרך "בטוחה" לבצע בניית קישורים, אך היתרונות האמיתיים של פרסום אורחים הם הרבה יותר מאשר קבלת קישור שמצביע לאתר האינטרנט שלך.

Load WooCommerce Stores in 249ms!

Exit mobile version