אחסון אתרים VPS

Web server

אחסון אתרים VPS

אתרי אינטרנט זקוקים לשרת שיאחסן אותם. אתרים בנויים משילוב של קבצים ובסיסי נתונים (בדרך כלל), ועל מנת שיופיעו ברשת האינטרנט וניתן יהיה לגשת אליהם – צריך לאחסן קבצים אלו על גביי שרת של חברה לאחסון אתרים.

ישנם סוגים שונים של שרתים המשמשים לאחסון אתרים. השרתים לעיתים משתמשים במערכת של וינדוס ולעיתים במערכת לינוקס. בנוסף – השרתים יכולים להיות פיזיים או וירטואליים (VPS).

בעבר היו קיימים רק שרתים פיזיים. שרתים אלו היו למעשה מחשב בעל חומרה ותוכנה שמשמש כשרת. כיום קיים גם שרת פרטי וירטואלי המשמש לאחסון אתרים. בעלי אתרים שמעוניינים למצוא אחסון אתרים בזול, צריכים להכיר את אפשרות האחסון על גביי שרת פרטי וירטואלי.

שרת פרטי וירטואלי (VPS) הוא שרת לכל דבר, המאפשר אחסון על גביו של קבצים ויישומים, ובכך משמש גם לאחסון של אתרי אינטרנט. הייחוד של השרתים הוירטואליים הוא שניתן להקים כמות בלתי מוגבלת של אותם שרתים על בסיס חומרה פיזית קיימת. מכיוון שהתשתית הוירטואלית אינה פיזית, ניהול השרתים ואחזקתם זול יותר. לכן מתאפשר גם לבעל האתר למצוא חבילות אחסון אתרים בזול – תוך שימוש בשרתים הוירטואליים.

שרתי ה-VPS המוצעים כיום בעולם אחסון האתרים כוללים בדרך כלל אירוח SSD, שהוא דיסק מהיר יותר לאחסון נתונים ובעל ביצועים טובים יותר. האחסון כולל מערכת ניהול, אליה יכול לגשת גם בעל האתר, ולבצע שינויים במידע המאוחסן באתר.

יתרונות האחסון על שרת VPS הם מהירות רבה יותר בניהול האתר ובזמן הטעינה שלו. בנוסף, עלויות האחסון והשימוש בו קטנות בהרבה, וניתן לגבות את הנתונים שעליו ולשדרג אותו בקלות וביעילות. מסיבות אלו, צורת אחסון אתרים זו היא המומלצת ביותר כיום לבעלי אתרים.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן