אחסון בענן הוא המקום שבו אתה יכול לאחסן את הקבצים

אחסון בענן הוא המקום שבו אתה יכול לאחסן את הקבצים

אחסון בענן הוא המקום שבו אתה יכול לאחסן את הקבצים והמידע הדיגיטליים שלך – כמו תמונות, מסמכים, מיילים וכו'. הנתונים האלה מאוחסנים מרחוק ולא במחשב שלך. הנתונים שלך נשלחים ומאוחזרים באופן מקוון דרך האינטרנט, באמצעות המחשב, הטלפון החכם או מכשיר דומה.

שירותי אחסון בענן מעמידים לרשותך הרבה יותר זיכרון "מחשב" מזה המובנה בטלפון או אפילו במחשב השולחני שלך. כך, תוכל לשמור טונות של קבצים, תמונות וכדומה מבלי לדאוג שיגמר הזיכרון או תקיעת המכשיר שלך. כמו כן, רבים מהשירותים הללו פועלים כגיבוי אוטומטי של הנתונים היקרים שלך ואף מאפשרים לך לשתף מידע זה עם אחרים.

סביר מאוד שאתה כבר משתמש בשירותי אחסון בענן מבלי לדעת זאת. לדוגמה, Gmail מגיע מובנה עם הרבה גיגה-בייט של אחסון. לא רק הדוא"ל שלך מאוחסן אוטומטית, אלא גם כל המסמכים או התמונות המצורפים לאותם דוא"ל.
חשבון ה-FaceBook שלך עובד דומה לזה. לא רק הפוסטים שלך מאוחסנים, אלא גם התמונות שאתה מפרסם ל-FaceBook. למרות שזה לא בלתי מוגבל בגודל, אנשים רבים מוצאים שזה מספיק לגבות לפחות את התמונות החשובות ביותר שלהם.

תכונות חשובות של אחסון בענן
גיבוי: רוב האנשים לא רוצים לטרוח או לזכור לאחסן את הנתונים שלהם. לרוב שירותי האחסון בענן יש תכונת גיבוי אוטומטית, שבה במרווחי זמן מסוימים, או אפילו בזמן אמת, קבצי הנתונים שלך מאוחסנים בשירות.
אחזור: הנתונים המאוחסנים צריכים להיות נגישים ככל האפשר. זה אומר עם תכונות חיפוש טובות, ארגון קבצים וגישה על ידי מספר סוגים של מכשירים.
שיתוף: בנוסף לכך שתהיה לך גישה לנתונים שלך ממכשירים שונים, תוכל לשתף את הקבצים והתוכן שלך עם אחרים, בדרך כלל מוגנים על ידי שימוש בסיסמאות או הזמנות מאובטחות.
תוספות שימושיות: שירותים מסוימים יתריעו או אפילו ימחקו קבצים כפולים באופן אוטומטי, או יאפשרו לכם במיוחד לארגן את התמונות או המוזיקה שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן