צפיות בפוסט: 16
מה משפיע על הקידום ב-Yandex
- גורמי דירוג מסחריים
מדובר במכלול מאפיינים המשפיעים על השימושיות, הקנייה וההזמנה באתר. הנה מה להתמקד:
- אנשי קשר במקום בולט;
- כתובות של משרדים או סניפים;
- מחשבונים וכלים דומים בדפי נחיתה (אם זה תואם את נושא האתר);
- סל;
- תנאי תשלום ואספקה;
- מחירים תחרותיים;
- מגוון מוצרים.
- גורמים התנהגותיים
אלו מדדים המאפיינים את התנהגות המבקרים באתר. בעזרתם, מנועי החיפוש קובעים עד כמה האתר נוח ושימושי למשתמש.
אנחנו ממליצים:
- לנתח את התנהגות המשתמש, לבצע ניתוחי אינטרנט באופן קבוע ולשפר את דפי הנחיתה;
- בדיקת השערות באמצעות מבחני A/B;
- להסיר מיותר מדפי האתר: כל מה שיכול להסיח את דעת המשתמש ולהפריע למציאת המידע הדרוש;
- עבודה על הגדלת שיעור הקליקים ב-SERP.
- מבנה האתר
מבנה אתר טוב צריך לתת למבקר את מה שהוא רוצה וצריך, כמה שיותר מהר וברור. אנו ממליצים:
- שימו לב לתפריט האתר;
- להכין "פירורי לחם" (זה אחד מסוגי הניווט באתר);
- נתח אילו קטעים נמצאים בכותרת התחתונה (הגוש הנמוך ביותר) של האתר.
הצב בתחתית העמוד תפריט עם קטעים של משאב אינטרנט, מידע ליצירת קשר, מפה עם מיקום החברה שלך, קישורים לרשתות חברתיות או מידע אחר.
- איכות וייחודיות של תוכן
ב-Yandex, אלגוריתם AGS אחראי על בדיקת טקסטים, שמנתח את הטקסט לאיתור דואר זבל, צפיפות מילות מפתח וכו'. הוא מסוגל לזהות שגיאות בטקסט – מדקדוק ועד סגנוני, אז כתוב טקסטים טובים. חשוב לענות בקצרה אך מלאה לבקשת המשתמש. - קידום אזורי
אם אתה נוכח באזורים רבים, עליך להקדיש תשומת לב מיוחדת לאופטימיזציה של דפים אזוריים, אחרת אתה מסתכן שלא תקבל את התנועה שאתה רוצה. האזור מוקצה דרך Yandex.Webmaster ← האתרים שלי ← גיאוגרפיה של האתר ← אזור האתר.
מה עוד צריך לעשות כדי לעלות בתוצאות החיפוש של Yandex:
- ליצור דפים של נציגויות באזורים;
- הוסף את כל המשרדים ל-Yandex.Directory;
- הוסף את כל האזורים ל-Yandex.Webmaster.