כיצד אוכל להגדיל את ביקורי האתר?

כיצד אוכל להגדיל את ביקורי האתר?

אם יש לך אתר, העסק שלך זקוק למבקרים. כמה שיותר, יותר טוב

אבל, הכמות היא לא הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לדאוג לו. כמו כן, אתה זקוק למבקרים המבצעים את הפעולות שאתה רוצה לבצע, בין אם מדובר ברכישת המוצר שלך, הרשמה לניוזלטר הדוא"ל שלך או הורדת קובץ ה- PDF שלך.
אז השאלה האמיתית היא לא כיצד להשיג יותר תנועה באתר, אלא כיצד להשיג תנועה שמתגיירת? יתר על כן, איך עושים זאת ברווחיות?
מאמר זה יעזור לך לענות על שאלות אלה. זהו מדריך פשוט להגדלת התעבורה באתר למתחילים.

זה מורכב משלושה קטעים:
מושגי יסוד – סעיף זה יעביר אותך את המושגים החשובים ביותר של בניית תנועה.
סדרי עדיפויות עיקריים – פרק זה יכיר לכם את סדרי העדיפויות העיקריים עליהם עליכם לעבוד.
כיצד לבצע אסטרטגיה – סעיף זה ייתן לך אסטרטגיה ספציפית שלב אחר שלב שתעזור לך למנף את זמנך ומשאביך בכדי לייצר את הכמות המקסימאלית של תנועת אתרים ממוקדת, אפשרית.
נתחיל, נכון?

1. מושגי יסוד
בני אדם לעומת בוטים
באופן קפדני, התעבורה באתר היא כל מי שמבקר באתר שלך. זה כולל גם מבקרים אנושיים וגם בוטים אוטומטיים (שהם בעצם תוכנות מחשב המיועדות לשוטט באינטרנט מסיבה זו או אחרת).
ברור שזה המבקרים האנושיים שהכי אכפת לך מהם. אבל, אתה צריך לשים לב גם לבוטים. חלקם חשובים.

Googlebot, למשל, היא תוכנית שגוגל משתמשת בה כדי לסרוק את אתר האינטרנט שלך לצורך אינדקס בחיפוש בגוגל. אם לא תאפשר לו גישה לאתר שלך, אתה למעשה יכלול את עצמך מ- Google ותוכל להיפרד 'מהתנועה' החופשית ממנועי חיפוש חשובים זה.
עם זאת, בוטים אחרים עלולים להיות זדוניים ועלולים לגרום נזק רב.
לכן, דלתות פנים חשובה ביותר. במיוחד, ככל שהפופולריות של אתר האינטרנט שלך גדלה, הודות לך ליישם את התעבורה המייצרת סדרי עדיפויות ואסטרטגיות שהוזכרו בהמשך מאמר זה.
אבל ראשית, בואו נסתכל מאיפה התנועה האנושית מגיעה …

מקורות תנועה
כשחושבים על זה, יש כמעט מספר בלתי מוגבל של מקורות תנועה. בעיקרון, כל מסמך מקוון (כולל מסמכים שאינם HTML, כמו קבצי PDF), כל הודעת צ'אט, כל פוסט בפייסבוק, כל ציוץ, כל משחק, יכול להכיל קישור לאתר.

יתר על כן, ניתן להקליד כתובת אתר בכל דפדפן מקוון בכל מכשיר המותאם לאינטרנט.
בכדי להבין את זה, כדאי לחשוב על תנועה באתר מבחינת ערוצי שיווק בהתאם למקורו.
באופן כללי, אנו מכירים בתשעה ערוצי השיווק המוגדרים כברירת מחדל:

1. תנועת חיפוש אורגנית
זו תנועה שמגיעה מהתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש. כאשר אנשים מחפשים משהו בגוגל למשל, ואז לוחצים על תוצאה שאינה מודעה בתשלום, הם מכונים תנועה אורגנית.

2. תנועת חיפוש בתשלום
ההפך מחיפוש אורגני הוא חיפוש בתשלום. תנועת חיפוש בתשלום מתרחשת כאשר מישהו לוחץ על פרסומת בתוצאות החיפוש. אתה צריך לשלם עבור תנועה זו, בדרך כלל על בסיס תשלום לקליק (PPC). המשמעות היא שאתה משלם בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך.

3. הצגת תנועה
תנועה זו נובעת מפרסום לתצוגה, כגון קמפיינים לשיווק מחדש של Google AdWords, פרסום באנרים ומודעות הקשורות.

4. תנועת הפניות
בכל פעם שהמשתמשים לוחצים על קישור מאתר אחר (למעט מנועי חיפוש גדולים), הם מסווגים כתעבורת הפניות.

5. תנועת סניפים
כל תנועה הנובעת ממאמצי שיווק סניפים, כלומר מבקרים המגיעים לאתר שלך באמצעות קישורי שותפים, נקראת תנועת סניפים.

6. תנועה ישירה
באופן קפדני, התנועה הישירה מקורה כאשר מישהו מנווט לאתר האינטרנט שלך על ידי הקלדת הכתובת שלו בדפדפן שלו. עם זאת, בגוגל אנליטיקס, לפעמים ניתן לנפח מספרי תנועה ישירים מכיוון שגם תנועה ממקורות לא מזוהים אחראית כתנועה ישירה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן