הכנת האתר שלך לקניות בבלאק פריידי

הכנת האתר שלך לקניות בבלאק פריידי

הכנת האתר שלך לקניות בבלאק פריידי

יום שישי השחור מעבר לפינה. אם האתר שלך לא מוכן לזה, אתה עלול לפספס את אחת מהזדמנויות המכירה הגדולות של השנה. ב"מוכן", אנו מתכוונים לכך שחנות הוורדפרס שלך צריכה להיות אופטימלית ככל האפשר, הן בכל הנוגע לביצועים והן לחוויית המשתמש הכוללת.
הכנת חנות וורדפרס שלך לבלאק פריידי אינה מסובכת כמו שאתה עשוי לחשוב. עם זאת, זה יכול לקחת זמן, אז זה חכם להתחיל לבצע אופטימיזציה של היבטים שונים של החנות שלך מוקדם ככל האפשר. פישוט התשלום שלך, למשל, יכול להוביל להרבה יותר מכירות. עם זאת, זה סוג השינוי שאתה לא רוצה לבדוק ברגע האחרון.
עבור מאמר זה, נעבור על רשימת בדיקה להכנת האתר שלך לקניות בבלאק פריידי. נדון באופטימיזציה של ביצועים, שיקולי שער תשלום ועוד. בואו נדבר על קניות!

מדוע כדאי לשקול להתכונן למכירות בלאק פריידי
יום שישי השחור הוא אחד הימים החשובים ביותר בשנה עבור קמעונאים מקוונים ופיזיים. בשנת 2020, הבלאק פריידי וסוף השבוע שלו משכו יותר מ -186 מיליון קונים בארה"ב לבדה. כל אחד מאותם צרכנים הוציא כ-311 דולר בממוצע, כלומר מיליארדי דולרים עומדים על הקו לסוף שבוע בודד אחד.

אם החנות שלכם לא מוכנה לשטף הקונים שמגיע לבלאק פריידיי, אתם מפספסים את אחת מהזדמנויות המכירה הטובות ביותר של השנה. אי הכנה לבלאק פריידי דומה לאי הצגת מבצעים לחג המולד ולקוות שלקוחות יקנו ממך בכל מקרה.
בנוסף, הלקוחות מצפים למבצעים ביום שישי השחור. עבור אנשים רבים, אותו יום שישי מסמן את תחילת עונת הקניות של החגים. על ידי הכנת החנות שלך לחג הזה, אתה גם מבטיח שהכל מוכן לחג המולד.
בין יום שישי השחור לחג המולד הוא חודש שלם שבו רוב החנויות מהוות את עיקר המכירות שלהן במהלך השנה. לכן, אי הכנה לעונה זו עשויה להיות מהלך עסקי נורא.

4 טיפים להכנת האתר שלך לקניות בבלאק פריידי
זכור שכל הטיפים הללו יעבדו ללא קשר לאיזה תוסף מסחר אלקטרוני אתה משתמש והאם אתה מוכר מוצרים פיזיים או דיגיטליים. המטרה שלנו היא לספק לך את ההדרכה הדרושה לך כדי לשפר את החנות שלך ולהיערך ללקוחות רבים. אז בואו נתחיל בלדבר על ביצועי האתר.

  1. ודא שהחנות שלך יכולה להתמודד עם תנועת הבלאק פריידי
    ייתכן שאינך בטוח כמה תנועה האתר שלך יכול לקחת לפני שהוא מתחיל להראות סימני לחץ. זרם מסיבי של מבקרים על פני תקופה קצרה יכול להציף את שרת האינטרנט שלך ולגרום להאטה של ​​זמני טעינת הדפים.

אם התנועה גדולה מדי, זה אפילו יכול לגרום למשתמשים לא לגשת לחנות שלך:
כדאי לנסות להבין אם מארח האינטרנט שלך יכול להתמודד עם עלייה משמעותית בתנועה הרבה לפני הבלאק פריידי ושאר החגים. באופן כללי, אם האתר שלך לוקח הרבה זמן לטעון בממוצע, הוא לא יתמודד עם תנועה מוגברת .
אנו ממליצים להשתמש ב- PageSpeed ​​Insights כדי לבדוק זמני טעינה ממוצעים:

PageSpeed ​​Insights יציג לך נתוני בדיקה ואת נתוני הליבה של האינטרנט עבור האתר שלך במהלך 28 הימים האחרונים. מידע זה ייתן לך מושג הגון לגבי מידת האופטימיזציה של האתר שלך.
גם אם המספרים נראים טוב, תרצה גם לשקול להשתמש בכלי המאפשר לך 'לבדוק מאמץ' באתר האינטרנט שלך. מונח זה אומר לזרוק מספר רב של מבקרים או בוטים לאתר שלך ולבדוק כיצד השרת מחזיק מעמד.
אם אתה רוצה להריץ את הבדיקה הזו, אתה יכול להשתמש ב- BlazeMeter :

BlazeMeter מאפשר לך להריץ מבחני מאמץ בסיסיים עם עד 20 משתמשים בחינם. בדוק אם השרת שלך מאט באופן דרמטי במהלך תהליך הבדיקה. אם זה המקרה, אנו ממליצים בחום לשקול לעבור למארח אינטרנט חדש.
כל מארח וורדפרס מנוהל כדאי אמור להיות מסוגל להתמודד עם עלייה בתנועה מבלי שהאתר שלך יאט. יתרה מכך, למארחי אינטרנט טובים בקושי יש זמן השבתה, וזה קריטי בתקופת החגים.

  1. שלב רשת להעברת תוכן (CDN) עם וורדפרס
    גם אם אתה כבר משתמש במארח אינטרנט נהדר של וורדפרס, אתה עדיין יכול להפיק תועלת משילוב החנות שלך עם CDN. עם שירות זה, אתה מפחית את הלחץ על השרתים שלך. בתורו, המבקרים שלך יכולים לטעון את החנות שלך מהר יותר הודות למגוון הרחב של מרכזי נתונים ש-CDN מציע ברחבי העולם.
    יש הרבה אפשרויות CDN מותאמות לתקציב. Cloudflare , למשל, תומך בעד ארבעה עמודים עם התוכנית החינמית שלו. לכן, אתה יכול להשתמש בו כדי לשמור במטמון את דף הבית של החנות שלך וכמה מחלקי החנות העיקריים שלה:

Cloudflare מציע מדריך מפורט כיצד לשלב את ה-CDN עם ​​וורדפרס באמצעות תוסף. באופן אידיאלי, תעשה זאת הרבה לפני שיום שישי השחור יגיע. לאחר מכן, יהיה לך זמן לבדוק אם האינטגרציה גורמת לשגיאות כלשהן (שהן לא אמורות).

  1. שקול להוסיף שערי תשלום נוספים
    לקוחות רבים נוטשים את עגלות הקניות באינטרנט מכיוון שחנויות אינן מציעות את שערי התשלום שהם מעדיפים. לדוגמה, אם יש לך לקוחות שמשתמשים רק ב- PayPal ואתה לא תומך בה, הם עשויים לחפש במקום אחר במקום לשבור את כרטיסי האשראי שלהם.

ככלל אצבע, אנו ממליצים שהחנות שלך תציע יותר ממעבד תשלומים אחד. מבחר אידיאלי של אפשרויות תשלום יכלול:

ארנק אחד או יותר או שירותי תשלום כגון PayPal
מעבד כרטיסי אשראי פשוט, כגון Stripe
אפשרויות ארנק נייד, כגון Google Pay ו- Apple Pay
אפשרות תשלום מקומית אחת או יותר, תלוי באיזה אזור חיים הלקוחות שלך
אם הקהל העיקרי של החנות שלך הוא בארה"ב, לעתים קרובות אתה יכול לברוח רק עם PayPal ו-Stripe. עם זאת, חשוב לציין שהבלאק פריידי הפך לאירוע בינלאומי. לכן, תצטרך לשקול גם אפשרויות של שער תשלום מקומי.

למדינות ואזורים אחרים יש את העדפות מעבד התשלומים שלהם. חשוב לדעת אילו שערי תשלום הלקוחות הממוקדים שלך מעדיפים. ידע זה יכול להבטיח שלא תפספס מכירות עבור שימוש בפלטפורמות שמשתמשים לא יודעים עליהן (ולא סומכים עליהן).

  1. בדוק את חוויית המשתמש (UX) של החנות שלך
    אם אתה רוצה שהחנות שלך תופיע היטב במהלך הבלאק פריידי, היא צריכה להציע חווית לקוח מעולה. בכך, אנו מתכוונים שלמשתמשים יהיה קל לעשות את כל הפעולות הבאות:

ניווט בחנות שלך
למצוא את המוצרים המדויקים שהם רוצים
להבין כמה עולים מוצרים וכל עמלות נוספות הכרוכות בכך
הוספת מוצרים לעגלותיהם ותשלום עבורם
כל 'חיכוך' במהלך תהליך הקנייה יכול להוריד את הסיכויים לקבל עסק של לקוח. ככזה, עליך לנסות להפוך את החנות שלך ליעילה ככל האפשר.

כבעל אתר, זה יכול להיות קשה לזהות פגמים ב-UX של החנות שלך. לכן אנו ממליצים להשתמש בשירותים, כגון UserTesting , המאפשרים למשתמשים אמיתיים ליצור אינטראקציה עם החנות שלך ולדון בחוויותיהם:
לחילופין, תוכלו לפנות לחברים או מכרים שעדיין לא מכירים את החנות שלכם ולבקש מהם לחלוק את מחשבותיהם. לא משנה באיזו גישה תבחר, אנו ממליצים לך לשים לב במיוחד לדף התשלום של החנות שלך.
ברגע שלקוח מגיע לדף התשלום, אתה רוצה שהתהליך יהיה נטול כאבים ככל האפשר. קופה מהירה יכולה למנוע מצרכן לנטוש את העגלה שלו.
אם התשלום בחנות שלך כולל מספר עמודים, אנו ממליצים לצמצם אותם לאחד. כמו כן, זהו צעד חכם לבקש מלקוחות למלא כמה שפחות שדות:

ככל שתהליך התשלום יהיה קל יותר, כך יותר משתמשים ישלימו את הרכישות שלהם. עם זאת, אם אתה מתכוון לבצע שינויים כלשהם בקופה של החנות שלך, עשה זאת הרבה לפני הבלאק פריידי. זה ייתן לך זמן לראות אם להתאמות יש השפעה חיובית על שיעורי ההמרה שלך.

סיכום
נשאר עוד קצת זמן לפני הבלאק פריידי. עם זאת, עליך לתת עדיפות להכין את האתר שלך לאחד מימי הקניות הגדולים בשנה. הזמן הטוב ביותר להתחיל לבצע אופטימיזציה של אתר וורדפרס שלך עבור Black Friday הוא ממש עכשיו .
בואו נסכם מה אתה יכול לעשות כדי להכין את האתר שלך לקניות בבלאק פריידי (ולחגים שמעבר):
ודא שהחנות שלך יכולה להתמודד עם התנועה של Black Friday.
שלב CDN עם ​​וורדפרס.
שקול להוסיף שערי תשלום נוספים.
בדוק את ה-UX של החנות שלך.

צילום של Negative Space מ- Pexels

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן